ParsiDownLoadS

ParsiDownLoadS

پارسی دانلودذ
ParsiDownLoadS

ParsiDownLoadS

پارسی دانلودذ

IDM

http://s2.picofile.com/file/7697750428/font_khodkar.png

این فونت بسیار زیبا را که اول برای زبان انگلیسی تولید شده بود الآن برای زبان فارسی نیز ساخته شده است و ما آن را برای دانلود در این پست گذاشته ایم.

ادامه مطلب ...

اطلاعیه

به نام خدا.

تمامی پست های قبلی از وبلاگ قبلی اینجانب بودند اما از این پس مطالب مخصوص ای وبلاگ نوشته میشوند.

دانلود Blue Stacks Agent-برنامه اجرای APK

http://s2.picofile.com/file/7652142254/kkk.jpg

با استفاده از این نرم افزار می توانید اکثر برنامه ها و بازی های آندروید را روی کامپیوتر خود نصب و اجرا کنید.
اگر شما هم گوشی آندروید ندارید می توانید با استفاده از این نرم افزار آندروید را تجربه کنید.

ادامه مطلب ...

نرم افزار جوک برای گوشی های آندروید

http://s3.picofile.com/file/7626843438/20120116120323.jpg

توسط نرم افزار جوک که به دست برنامه نویسان عزیز داخل کشورمان ساخته شده شما می توانید انواع جک های روز را بر روی گوشی خود داشته باشید . این جک ها همچنین قابلیت ارسال از طریق sms را نیز داراست که دیگر نیاز به تایپ و نوشتن مجدد متن نیست . از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به آپدیت دیتابیس آن از طریق اینترنت اشاره  کرد که نرم افزار با اتصال به اینترنت دیتابیس جوک های خود را آپدیت کرده و جک های جدید را دریافت می کند . این نرم افزار قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های آندرویدی را داراست که می توانید آن را از ادامه مطلب و از سرور سایت دانلودنشان دانلود نمایید .

ادامه مطلب ...

دانلود ifarsi -دیکشنری iFarsi با بیش از 50 هزار لغت

http://s2.picofile.com/file/7597636448/ifarsi_Dic.jpg

دیکشنری کامل و حرفه ای ifarsi که با بیش از 50 هزار لغت و قابلیت ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با قابل نصب بر روی گوشی های آیفون می باشد.

ادامه مطلب ...

دانلود SAMedia3D Player v1-نرم افزار نمایش فیلم های سه بعدی

http://s3.picofile.com/file/7580993866/63zf9fqr.jpg

با توجه به پیشرفت صنعت فیلم سازی و خصوصا پیشرفت چشمگیر کمپانی های فیلم سازی در زمینه فیلم های سه بعدی روزی نیست که اخبار جدیدی پیرامون این صنعت و سه بعدی سازی فیلم های منتشر نگردد. در این یکی دو ساله اخیر ده ها عنوان فیلم سه بعدی با کیفیت های فوق العاده ساخته و ارائه شده اند که هریک لذتی وصف ناپذیر برای بینندگان به همراه آورده اند. برای تماشای این فیلم ها نیاز به عینک های خاصی است که به عینک های سه بعدی معروف شده اند. نمایشگر های سه بعدی هم مدتی است که توسط شرکت های مختلف ساخته می شوند اما برای تماشای این گونه فیلم ها در نمایشگر های معمولی برای تلویزیون های نیاز به نرم افزارهای خاصی است که بتواند با بهترین کیفیت ممکن فیلم های سه بعدی را به نمایش در آورد.


ادامه مطلب ...

دانلودInternet Download Manager v6.12-نرم افزار مدیریت دانلود

http://s2.picofile.com/file/7580994294/pt8gkbgn.jpg

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلود منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد.


ادامه مطلب ...

دانلودKMPlayer v3.5.0.77 - پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا

http://s3.picofile.com/file/7580995050/r03kalzb.jpg

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ،Windows Media Player،WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. اخیرا در نسخه های جدید امکان نمایش فیلم های سه بعدی با بهترین کیفیت هم فراهم شده است ؛ کاربرانی که فیلم های سه بعدی دارند می توانند حالا با بالاترین کیفیت به تماشای این گونه فیلم ها بنشینند.

ادامه مطلب ...

دانلودYahoo! Messenger v11.5.0.228-محبوب ترین پیام رسان دنیا

http://s2.picofile.com/file/7580994729/qgeko1fb.jpg

شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه از محبوبیت دست یافته باشد. البته این درجه از محبوبیت از زمانی به وجود آمده که قابلیت های این ابزار هم افزایش یافته تا جایی که امروز می توان ده ها قابلیت متعدد را در همین نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود.

ادامه مطلب ...

دانلود Adobe Muse v2.2 - طراحی آسان وب سایت

http://s2.picofile.com/file/7580994515/q1trxxu6.jpg

ادوبی را بعد از مایکروسافت می توان بزرگترین تولید کننده نرم افزارهای کاربردی دانست. شرکتی که با تولید ده ها عنوان نرم افزار در دسته بندی های مختلف امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین شرکت ها در میان کاربران شناخته می شود چرا که نرم افزارهای تولید شده از سوی ادوبی در هر زمینه ای اگر بهترین نباشند جز بهترین ها شناخته می شوند. Adobe Muse یکی از جدیدترین تولیدات ادوبی است که در زمینه طراحی وب عرضه شده است. نرم افزار بسیار ساده و سبک که بدون نوشتن حتی یک خط کدنویسی یک سایت کامل را طراحی و پیاده سازی می کند. این نرم افزار با دارا بودن قابلیت های مختلف به صورت یک Wizard تمامی محتویات یک سایت را در حالت Design آماده برای انتشار در محیط اینترنت می کند.

ادامه مطلب ...